Webdesign

website-development

Tot voor kort moesten klanten die op zoek waren naar uw product of dienst, uw bedrijf opzoeken in de Telefoongids of de Gouden Gids. Vandaag de dag leren potentiële klanten uw product of dienst vooral kennen doordat zij deze vinden op websites, met behulp van zoekmachines zoals Google, Bing of Yahoo.

“In de hedendaagse tijd zoeken uw potentiële klanten meestal eerst op het internet naar een leverancier of dienstverlener.” – Jarno van EQX Media®

In deze moderne tijd kan een bedrijf niet zonder een website. Of dit nu gaat om een eenvoudige, kleine website of een grote, uitgebreide website. Dat hangt geheel af van uw specifieke wensen.

Tropical Beauty Care Website Schermafbeelding
Schermafbeelding van de website van Tropical Beauty Care

Een voorbeeld van een startende onderneming die ervoor heeft gekozen om vrijwel meteen te starten met een website is: schoonheidssalon Tropical Beauty Care uit Nieuw-Buinen. Zij hebben ervoor gekozen om, vlak na de opening, een minimale website door ons te laten ontwikkelen en vormgeven. Deze website zullen zij door ons in de komende tijd geleidelijk aan laten uitbreiden.

Ze zijn nu in ieder geval direct goed vindbaar en in staat om een goede eerste indruk van zichzelf achter te laten bij nieuwe potentiële klanten.

Voorbeeld van de home page van Autobeitserij Holland
Voorbeeld van de home page van Autobeitserij Holland

Reguliere website

Wanneer u uw bedrijf onder de aandacht van uw klanten wilt brengen, nieuwe klanten wilt werven, of uw naamsbekendheid wilt vergroten, zonder dat u zichzelf hiermee bezig hoeft te houden, dan is een reguliere website hiervoor uitermate geschikt.

Voor Autobeitserij Holland B.V. hebben wij een website ontworpen en geïmplementeerd met een oogstrelend design (standaard maken wij vandaag de dag websites responsive, zodat ze goed schalen naar apparaten met lagere schermresoluties, zoals; mobiele telefoons en tablets).

Dit bedrijf had een oude website, nog uit de tijd van enkel HTML en vroeg ons hier een website van te maken, die ze makkelijk zelf kunnen onderhouden. Op de website zit een galerij, informatie pagina’s en een blog. Je kan als klant makkelijk een offerte aanvragen of contact opnemen met het bedrijf.

Webshop voor Online verkopen

Wanneer u producten wilt verkopen op het internet kunt u ervoor kiezen om een webshop in te richten voor uw productlijn of bedrijf. Een voorbeeld van zo’n webshop is die van DA Drogisterij en Parfumerie Stadskanaal.

Naast het feit dat de overkoepelende organisatie een (landelijk) centrale webshop heeft, heeft deze vestiging een eigen webshop door ons laten ontwikkelen en implementeren. Zo kan DA Drogisterij en Parfumerie Stadskanaal klanten bedienen, die niet binnen het directe service gebied wonen, en bijvoorbeeld uit Brabant komen, en producten willen kopen die niet bij andere DA’s te koop zijn.

Zo kunt u bij hen bijvoorbeeld ook terecht voor producten van Amoeri Products, TIF Cosmetics en Mijn Stijl.

Webshop van DA Stadskanaal
Voorbeeld van een webshop van DA Stadskanaal

Onze service

U hoeft geen kennis van websites, webhosting, webservers, databases, DNS, back-ups, SEO en dergelijken in huis te hebben.
Door onze werkwijze wordt u volledig ontzien; wij dragen zorg voor dit alles.

Uw website wordt voor u:

  • ontworpen (vormgegeven),
  • geïmplementeerd (gebouwd),
  • gehost op onze webservers,
  • gevoed door onze database-servers,
  • maandelijks gebackuped,
  • toegankelijk gemaakt met DNS.

Uitgebreide ervaring

Wij hebben ruime ervaring in het ontwikkelen en vormgeven van websites. Daarnaast zijn wij bedreven in het implementeren van maatwerkoplossingen (API’s, mobiele apps en dergelijke), welke wij naadloos kunnen integreren met uw website.

Mogelijkheden voor uw website

De mogelijkheden van een website voor uw bedrijf zijn eindeloos, u zou bijvoorbeeld:

  • artikelen kunnen schrijven en publiceren.
  • e-Books kosteloos of tegen betaling aan kunnen bieden.
  • producten en of diensten kunnen verkopen via uw webwinkel.
  • uw website laten integreren met uw voorraadbeheer (POS).
  • in een urenregistratie-systeem kunnen worden voorzien.
  • uw medewerkers digitaal declaratieformulieren kunnen laten indienen.
  • marketing doelen kunnen stellen en verwezenlijken.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een aantal vragen waarvan wij weten dat u ermee te maken kan hebben. We willen u met deze vraag-en-antwoord-stijl vraag helpen bij het maken van de juiste beslissing voor uw bedrijf.

Is een website niet heel duur voor een (startende) onderneming?

Het kost inderdaad meer geld dan andere investeringen.

Een website verdient zichzelf echter snel terug.

Kan ik als (startende) onderneming zonder een website?

Ja, natuurlijk kan dat. Je zou je af kunnen vragen of je daarbij gebaat bent.

Vandaag de dag vinden de meeste (nieuwe) klanten, een bedrijf die diensten en/of producten aanbied, door te beginnen met een zoekopdracht bij een zoekmachine als Google, Bing of Yahoo.

Wat is het voordeel van een bedrijfwebsite?

Bedrijven met een website worden doorgaans serieuzer genomen dan (startende) bedrijven die geen website hebben.

U kunt uw imago goed (laten) uitdrukken en in uw stijl juist díe teksten mét beeldmateriaal ondersteunen om klanten te overtuigen voor uw bedrijf en niet uw concurrent te kiezen.